sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Ouu baby give me one more chance

Vihdoinki oon ehtiny postaamaan, viikonloppulla oli taas ihan kauheesti tekemisiä. No nii alotanpas perjantaista, koulun jälkeen lähin yksin bussilla stadiin, jossa mun veli ootteli kampissa mua. Sieltä matka jatkui kohti hartwall-areenaa, jossa mentiin kattomaan jokerit-kärpät lätkä matsia. Mä olen ite Kärpät-fani ja mun veli on jokerit-fani nii tiedossa oli vähän kinaamista ja sen sellasta. :) Mun fiilis oli katossa kun kärpät lopulta voitti 4-2. Lätkän jälkeen lähin takas kotiin iskän kyydillä, ja joskus puoli 11 lähin vielä kaverille yöks. Siellä katottiin yks leffa ja mässäiltii ja silleen. :) Lauantaina lähdettiin sitten parin kaverin kanssa kokeilemaan juuri avattua keskuskentän jäätä. Jää oli ihan ok kunnossa ja me jäätiin luistelemaan noin 4 tunniks :) Sunnuntaina lähin äidin ja koirien kanssa luontopolulle. Kerranki pääsin kuvaamaan! Tässä oli sitten varmaan kaikki, mutta alhaalla vielä pari kuvaa :)!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti