lauantai 10. maaliskuuta 2012

Best birthdayparty ever!

Oltiin kavereiden kanssa suunniteltu ihan normaali yökyläily viikonloppu, mutta ku mä menin sisää mun kaverin Antonian taloon nii sit laitoin nyt vaa kamat sen huoneesee ja sit se sano et Heidi ei ollu viel tullu, ja sit yhtäkkiä Heidi rupes heittää ilmapalloja yläkerrasta ja juoksi alas rappuja ja sit kaikki ( Heidi, Antonia & Marianna) hyppäs mun päälle ja huus: ONNEE! nää on sun synttäribileet! Meinas oikeen kyynelet tulla silmii, nii paljon ilahduin! Siellä sitte syötiin tosi hyvää ruokaa & kakkuu, riehuttii ja muute vaa pidettii hauskaa. Tässä tulee niitten antamat lahjat, kuvia tulee myöhemmin! Mun oikeet synttärithan on vasta 19 päivä, mut sehän on maanantai nii ei sillon voi mitää synttäreitä pitää, nii hyvä et ne piti mulle nyt! :))






 Ahh rakastan tollasia kuvajuttujaa, niist tulee aina kaikki ihanat muistot mielee + niissä lukee kaikki senhetkiset inside-jutut :)

Avain sormus






Ihanan vihreä kynsilakka!

Vartalovoiteita



 ja sitte vielä sellanne juttu jonka laittaa silmine päälle ku nukku ja pyjamashortsit!

Pitäkää hauska viikonloppu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti